Based on 5 reviews
Laatste update: 14 oktober, 2024
Deze algemene voorwaarden regelen en zijn van toepassing op de gehele contractuele relatie tussen de Klant en Hurai. Ze zijn opgenomen in de Overeenkomst tussen de Klant en Hurai door verwijzing in het Bestelformulier en/of door verwijzing op www.hurai.nl en/of door verwijzing in de Diensten. Deze algemene voorwaarden vervangen en hebben voorrang op alle eerder overeengekomen algemene voorwaarden tussen de Klant en Hurai, met terugwerkende kracht voor eerder overeengekomen Bestelformulieren en eerder bestelde producten of diensten. Alle dergelijke eerder overeengekomen Bestelformulieren of andere producten of diensten vallen volledig onder deze algemene voorwaarden.
3.1. Onder de voorwaarden van deze Overeenkomst krijgt de Klant een niet-overdraagbaar, niet-exclusief, niet-sublicentieerbaar, wereldwijd gebruiksrecht voor een beperkte periode, om Gebruikers toegang te geven tot de Diensten.
3.2. De Diensten worden beschikbaar gesteld aan de Klant gedurende de looptijd van de Overeenkomst en alleen na het aangaan van de Overeenkomst. Hurai kan te allen tijde nieuwe versies en upgrades van de Diensten implementeren.
3.3. Hurai zal commercieel redelijke inspanningen leveren om de Diensten 24 uur per dag, 7 dagen per week via internet beschikbaar te maken, maar kan niet garanderen dat de Diensten ononderbroken of foutloos zullen zijn.
4.1. Hurai zal als onderdeel van de Diensten en zonder extra kosten standaard klantondersteuning bieden aan de Klant, tijdens de normale kantooruren in Nederland (CEST) op dagen dat banken open zijn voor het publiek.
5.1. De Klant verklaart en garandeert dat hij de Diensten alleen zal gebruiken in overeenstemming met de Overeenkomst en alle toepasselijke beleidsregels van Hurai.
5.2. De Klant is verantwoordelijk voor de naleving van deze Overeenkomst door de Gebruikers en het gebruik van de Diensten door hen. De Klant moet altijd voldoen aan de door Hurai vastgestelde beveiligings- en gedragsregels.
5.3. De Klant mag de Diensten niet gebruiken op een manier die schade kan veroorzaken, of de beschikbaarheid van de Diensten kan beïnvloeden.
5.4. Alle gegevens die door de Klant en/of Gebruikers worden geüpload of verwerkt via de Diensten, zijn de verantwoordelijkheid van de Klant.
5.5. De Klant mag geen toegang tot de Diensten verlenen aan derden, behalve aan consultants die diensten aan de Klant verlenen.
6.1. Diensten met volumebeperkingen die in een Bestelformulier zijn vermeld, worden automatisch geüpgraded en gefactureerd volgens de op dat moment geldende prijslijst van Hurai wanneer het maximum is overschreden.
6.2. De Klant mag de Diensten alleen gebruiken gedurende de Initiële Periode zoals vermeld in het Bestelformulier en eventuele Verlengingstermijnen daarna.
6.3. De Klant mag de Diensten alleen gebruiken met gegevens die afkomstig zijn uit de Boekhoudperiode.
7.1. De Klant dient alle vergoedingen te betalen die in het Bestelformulier zijn gespecificeerd. Betalingsverplichtingen zijn niet-opzegbaar en betaalde vergoedingen zijn niet-restitueerbaar, tenzij anders vermeld in sectie 17.3. Alle vergoedingen zijn exclusief btw.
7.2. Facturering geschiedt vooraf. Betaling moet worden verricht binnen dertig (30) dagen na de factuurdatum. Bij te late betaling wordt een boete van twintig procent (20%) van de factuurwaarde per jaar in rekening gebracht.
7.3. De Klant draagt altijd de kosten voor geboekte tijdsgebonden vergaderingen of sessies met Hurai, inclusief niet-terugbetaalbare kosten voor accommodatie en reiskosten.
7.4. Indien de Klant vooraf betaalde uren heeft aangekocht die in verband met de Diensten kunnen worden gebruikt, zijn deze uren twaalf (12) maanden geldig vanaf de aankoopdatum. Na deze periode worden ongebruikte uren ongeldig en niet-restitueerbaar.
7.5. Alle Diensten die door Hurai op tijdsbasis worden geleverd, worden alleen per uur geleverd.
8.1. Alle Klantgegevens blijven eigendom van de Klant en Hurai mag deze alleen gebruiken in overeenstemming met deze Overeenkomst en om haar verplichtingen jegens de Klant na te komen.
8.2. De Klant is verplicht om ervoor te zorgen dat hij beschikt over een back-up van de Klantgegevens die hij na de beëindiging van de Overeenkomst wil behouden.
8.3. Na de beëindiging van de Overeenkomst heeft de Klant geen toegang meer tot de Diensten of de daarin opgeslagen Klantgegevens. Hurai zal de Klantgegevens vernietigen volgens de standaardprocedures.
9.1. Hurai behoudt alle intellectuele eigendomsrechten en technische oplossingen met betrekking tot de Diensten. De Klant of derden verkrijgen op geen enkele wijze intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de Diensten.
10.1. Hurai heeft het recht om openbaar te maken dat de Klant een betalende klant is, en mag de naam en het logo van de Klant gebruiken in marketingmateriaal.
11.1. Hurai behoudt zich het recht voor om de levering van de Diensten onmiddellijk op te schorten of te beëindigen indien de Klant de Diensten gebruikt in strijd met de Overeenkomst of enige wet- of regelgeving.
12.1. Elke partij stemt ermee in om geen vertrouwelijke informatie van de andere partij bekend te maken, tenzij schriftelijk overeengekomen.
13.1. Hurai behoudt zich het recht voor om het gebruik van de Diensten door de Klant te monitoren en geanonimiseerde statistische informatie te gebruiken voor verbetering van de Diensten.
14.1. De Diensten worden geleverd op een "AS IS"-basis zonder enige expliciete of impliciete garantie.
15.1. Hurai is niet aansprakelijk voor winstderving, verlies van contracten, of enige andere indirecte schade.
16.1. Elke partij heeft het recht om de uitvoering van zijn verplichtingen op te schorten bij overmacht, zoals industriële geschillen, oorlog, of andere omstandigheden buiten redelijke controle.
17.1. Deze Overeenkomst gaat in op de datum van acceptatie door de Klant en blijft van kracht voor de Initiële Periode, tenzij anders vermeld in het Bestelformulier.
17.2. De Overeenkomst wordt automatisch verlengd, tenzij een van de partijen ten minste twee maanden voor het einde van de looptijd schriftelijk opzegt.
18.1. Hurai behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden te wijzigen, met kennisgeving aan de Klant.
19.1. Geen van de partijen mag hun rechten of verplichtingen onder deze Overeenkomst overdragen zonder voorafgaande schriftelijke toestemming.
20.1. Deze Overeenkomst valt onder het recht van Nederland. Geschillen worden beslecht door arbitrage in Amsterdam, tenzij partijen instemmen met gerechtelijke procedures.